DAVID PETKOV: PREMI A L’ESFORÇ I RENDIMENT ACADÈMIC

La presidenta Armengol, acompanyada del conseller d’Educació, Universitat i Recerca, Martí March, va lliurar els premis a l’esforç i al rendiment acadèmic excel·lent el passat dia 12 de novembre al Palau de Congressos de Palma. Un total de 475 alumnes de centres d’educació primària i secundària de Mallorca han estat reconeguts amb aquests premis.

Un dels alumnes reconeguts ha estat el nostre ex-alumne David Petkov, que aquest curs ha iniciat els seus estudis d’educació secundària a l’Ies Damià Huguet de Campos.

Enhorabona David pel teu esforç i la teva motivació en els teus estudis. Segueix així. També felicitar a la seva tutora del curs passat, Àngels Mates per a la seva gran tasca docent i personal.