Benvolgudes famílies,

Aquest curs escolar, per seguir treballant l’objectiu d’educar en igualtat, el centre s’ha adherit al projecte:

UN NOVEMBRE PER L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

DILLUNS DIA 25 DE NOVEMBRE, convidam a totes les famílies a participar dels actes que es duran a terme al centre.

LLOC: pati de primària (accès per la barrera de primària del carrer Estrelles).

HORARI: de 11:40 a 13:00h

PROGRAMA:

– LECTURA DEL MANIFEST (ALUMNES DE 6è)

– PENJADA DE LES PANCARTES ELABORADES PELS NINS I NINES.

– ACTUACIONS MUSICALS:

– MESTRES DEL CENTRE, AMB EL CORO DELS SEUS ALUMNES, INTERPRETARAN LA CANÇÓ: “NO DUDARÍA”

– ACTUACIÓ I ANIMACIÓ A CÀRREC DEL GRUP “LOS ESTUPENDOS BURRUÑOS”.

– ACTUACIÓ MUSICAL DJ BOOM BOOM

S’obsequiarà a tots els nins i nines del centre amb una xapa i una polsera de color lila.

Us animam a participar amb nosaltres i que també dugueu un complement d’aquest color.

“LOS ESTUPENDOS BURRUÑOS”: @losestupendos

DJ BOOM BOOM