Dia 29 de gener va ser un dia molt especial per al nostre ex-alumne Marc Corbalán Pita i la seva família, aquest dia va sortir publicada la llista dels alumnes seleccionats per les beques de la Fundació Amancio Ortega i ell era un dels afortunats.

En Marc serà un dels 600 alumnes becats per realitzar 1r de Batxiller a Canadà el proper curs acadèmic 2020-2021.

En aquesta edició hi han participat més de 10.000 candidats i de les Illes Balears, només 8 han estat els estudiants seleccionats.

Cal destacar els requisits acadèmics: una nota mitjana mínima de 7 a 3r d’ESO i una nota mínima en l’assignatura d’anglès també de 7.  Així com realitzar una prova específica d’anglès.

Enhorabona Marc des del centre que t’ha vist crèixer, et desitjam que sigui una experiència inoblidable i que el futur et depari tot de coses bones, que tú, amb el teu esforç, segur que ho fas possible.

Aneu a la barra d'eines