Ahir, dijous dia 6 de febrer, es va dur a terme la XIX Gala de l’Esport del Consell de Mallorca al Teatre Principal de Palma. Aquest gala està organitzada per la Direcció Insular d’Esports del Consell de Mallorca.

L’esdeveniment vol reconèixer els mèrits aconseguits per esportistes federats en edat escolar de Mallorca (de fins a setze anys) i entre els guardonats hi trobam a na Victòria Garcias Salas, una alumna del nostre centre.

Juntament amb el seu company de ball, Erik Joseph Biwoll,  varen aconseguir la 1a posició a l’Open International Laussanne i al Spain Open de ball esportiu amb el seu club Ball Esportiu Dance Time.

De totes maneres, cal remarcar que la seva passió pel ball era ben evident des de la seva etapa d’educació infantil i que el seu esforç i la seva dedicació a aquesta disciplina van donant els seus fruits.

La nostra més sincera enhorabona i de ben segur que no serà el darrer reconeixement d’aquesta promesa de l’esport.

Enhorabona campiona!

Entre els guardonats també hi tenim un ex-alumne del nostre centre, en Jordi Lladó, 1a posició al Campionat d’Europa en la modalitat de Laser Radial.

Enhorabona campió!

I recordau: