US DESITJAM UNA BONA PASQUA

Benvolgudes famílies,

Avui, dimecres 8 d’abril, acaba el segon trimestre d’aquest curs acadèmic 2019 -2020.

Un final de trimestre molt diferent a allò que estam acostumats. No ens ha permés ni acomiadar-nos com toca, ni desitjar-vos, un a un, una bona Pasqua.

Això ens obliga a adaptar-nos a la situació i acomiadar-nos des de la distància, amb el desig de retrobar-nos ben aviat i amb salut.

Tot els mestres de l’escola seguim fent feina a casa per acompanyar els infants i a les seves famílies de la millor manera possible. Per nosaltres també suposa un repte i uns aprenentatges nous. Seguim en contacte, però des de la distància es perd la màgia que només existeix a la nostra aula, al nostre grup, al nostre pati, a la nostra escola… la màgia funciona quan estam junts. Els ordinadors no poden substituir aquestes vivències, ho sabem, però no ens queda altra opció que adaptar-nos.

Recordar-vos que l’objectiu que tots i totes tenim en ment és contribuir, igual que feu vosaltres, al benestar de tots els nins i les nines. Ens en sortirem, ho sabem, i amb més força que mai.

Dilluns, dia 20 d’abril comença el 3r trimestre. Possiblement, també haurem d’estar confinats. Aquesta mateixa setmana, vos anirem informant de com ens organitzarem fins que tornem a la “normalitat”.

Recordau que podeu contactar amb nosaltres a través del correu de l’escola i a través del correu dels tutors/es dels vostres fills.

Una abraçada ben gran.