8M 💜

MANIFEST 8M DIA DE LA DONA

El CEIP Joan Veny i Clar i CEIP Nou de Campos donam suport a la jornada feminista del 8 de març.

Ho fem per coherència amb els nostres valors i amb la intenció de lluitar contra la desigualtat i la discriminació per qüestions de gènere o qualsevol altre tipus.

Com escola reivindiquem l’apoderament de les nines, joves i dones en tots els àmbits de la societat i treballem cada dia perquè tinguin la possibilitat de transformar el món. Demanem igualtat perquè les nostres vides segueixen marcades  per les desigualtats de la societat patriarcal.

Cada 8 de març celebrem l’aliança entre homes i dones per a defensar els drets conquistats.

La sororitat és el nostre millor poder, junts i juntes cridem perquè:

● Volem un món de respecte a la diferència.

● Un món on la societat no predetermini el nostre futur pel fet de ser nina o nin.

● Un món on homes i dones estiguin en igualtat de condicions.

● Un món on poder ser lliures i complir els nostres somnis.

La nostra escola alça la veu per totes les dones que van ser, per les quals estem, i per les que vindran. Les dones, sempre endavant.

Comissió de convivència i coeducació

8 de marc 2021/22