AMIPA Ceip Joan Veny i Clar

Aquesta és l’oferta d’extraescolars que ofereix l’AMIPA del nostre centre per al curs 24-25.

Recordeu que l’AMIPA està formada per mares/pares que de manera voluntària i altruïsta gestionen les activitats extraescolars, els tallers, els calendaris de grup, la xocolatada, les fotos de Nadal, i moltíssimes coses més.

Amb les seves aportacions al centre contribueixen a una millor educació per a tot l’alumnat (taules exteriors, aires acondicionats, paviment i miralls del gimnàs d’infantil, en definitiva ajuden a les necessitats que van sorgint en el dia a dia al centre).

Entre tots i totes feim escola, animeu-vos a fer-vos socis i a col·laborar amb l’AMIPA.

Paviment nou i miralls del gimnàs d’educació infantil. Gràcies a l’AMIPA i a l’ajuntament de Campos