Inauguració CEIP Nou de Campos

Dilluns 14 d’octubre una petita representació del nostre centre va assistir a la inauguració del CEIP Nou de Campos. Després de tants d’anys de conviure en el mateix centre per fi s’ha fet realitat la creació d’un nou centre. Enhorabona i molta sort i encerts en aquesta nova etapa.

AJUTS MENJADOR 24-25

1/10/24: Publicació llistat provisional al taulell d’anuncis de devora secretaria.

Disposeu de 10 dies naturals per presentar al·legacions.

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies, el nou curs està a punt de començar. Dimecres dia 11 de setembre serà el primer dia d’escola.

Mentrestant, l’equip docent del centre ho organitzem tot amb molta il·lusió i ganes de tornar-vos a veure.

Les reunions familiars es realitzaran:

Dilluns dia 9 de setembre a les 17:30h a l’aula de l’alumne/a.

Consideram molt important assistir a aquesta reunió perquè serà el primer contacte amb el tutor o la tutora i a on s’explicarà l’organització del centre i de l’aula, com es desenvoluparà el curs, etc.

Si no vos ha arribat la informació contactau amb el centre al 971 65 21 94

APORTACIONS AMIPA

L’Amipa del centre ha fet dues noves aportacions al centre: el rocòdrom al pati central i

els miralls de l’aula de psicomotricitat del pati d’educació infantil.